10 Kasım 2011 Perşembe

ışıl ışıldı gözlerin

Tüm duygular tükenmeye mahkumdu hani... Öyle öğretilmemiş miydi? Peki o zaman neden tükenmiyor iyiliklerin? Gölgen gibi peşinde dolanan umutsuzluk niye... Kim mecbur edebilir ki seni herhangi bir şeye? Unutasın var biliyorum... Hayatta doğru olarak adlandırılan her şeyi unutasın var... Unutmalısın da zaten eski sevgili... Çünkü dengeleri bozdu bir kere gülüşün... İlk gördüğümde anlamıştım... Güneş ışınlarının sıcaklığı karışmış gülümsemene, bu hayata çok gelen bir yaşama isteği karışmış. Oda tıpkı senin gibi, zamansız ve kuralsız...

Biliyorum unutasın var yaşanmış olan her bir şeyi... Her şeyi öylece bırakıp kaçıp gidesin var... Kendi sorumluluğunu bile başkasına yükleyesin var biliyorum... Çünkü acı çekmek yorucudur... Sevmek yorucudur eski sevgili... Bağlanmak ve korkmadan sahiplenebilmek bir bedeni... Koruyabilmek kendin gibi çok zordur...

Bu yüzden kaçmalısın belki de... Çünkü kim ne derse desin değişmeyeceksin biliyorum... Aldığın veya alacağın bir kararın seni değiştirebileceğine mi inandın?

Bir tane de benden ekle kendine... Ben gördüm çünkü o gülümsemeyi... Işıl ışıldı... Hayat dolu... Kimse söylememiştir belki bunu sana... Her kim olursa olsun karşındaki, gülümse sadece... O kadar içten ki gülümseyişin ısıtacaktır içini... Şimdi hayal kurma zamanı değil... Şimdi gerçekçi olma zamanıdır... Sadece bir kez düşün... Bugüne kadar tüm yaşadıklarını düşün... Hepsi bir şekilde istediğin içindi... Biz sadece mecbur tutulduğumuza inanmak isteriz... Bir suç varsa ortada başkasına yüklemek kolaydır... Oysa ben anlıyorum seni... Zordur gerçekleri görüp kabullenmek... Şimdi sen tüm coşkularını benimle tüketiyorsun... Oysa istediğinin bu olmadığını biliyorum ben...

Şimdi bana diyorsun ya hani unut olan biten her şeyi... Unutmak öğretilmedi bana sevgili... Hep hatırlamak zorundayım neden nefes aldığımı ve hep hatırlamak zorundayım neden yaşadığımı... Çok şey gelip geçti gözlerimden.. Çoğu zaman hayatı biraz daha basitleştirebilmek için çabaladım... Olmadı... Herkesin yaşaması gereken bir hayat olduğuna inanıyorum artık... Aldığımız kararlar onu yönlendirecektir şüphesiz ama asla değiştirmeyecek biliyorum... Şimdi sorumsuz olmak istiyorsun, şimdi hiçbir yük altına girmeden sadece yaşamak... İnanmıyorum sana eski sevgili... Ne kadar inkar edersen et saklayamazsın kendini... (E.E)

Hiç yorum yok: